Translate

zaterdag 8 maart 2014

melding Rob Steinbuch vertaling boek JvH : Over het mysterie van de drie Johannesfiguren. Johannes de Doper, Johannes de Evangelist, Johannes Zebedeüs

melding Rob Steinbuch vertaling boek JvH : Over het mysterie van de drie Johannesfiguren. Johannes de Doper, Johannes de Evangelist, Johannes Zebedeüs

op mijn website blog heb ik al aandacht besteed aan dit boek:



Beste mensen,

Graag wilde ik u meedelen dat onlangs de Nederlandse vertaling is verschenen van het boek van Judith von Halle over het mysterie van Lazarus en de drie Johannesfiguren.
De officiële titel is ‘Over het mysterie van Lazarus en de drie Johannesfiguren.  Johannes de Doper, Johannes de Evangelist, Johannes Zebedeüs’. Uitgeverij Cichorei, 2014. ISBN 978 94 91748 08 0. De prijs is € 22.50.

Op de omslag van het boek (zie bijlage) is gekozen voor de kortere titel: ‘Over het mysterie van de drie Johannesfiguren. Johannes de Doper, Johannes de Evangelist, Johannes Zebedeüs’. 

Judith von Halle is weer begonnen met de begeleiding van de Lazarus-Johannes Zweig in Dornach. Voorheen was dit een groep op zakelijke grondslag, maar nu functioneert deze groep als ledengroep binnen de Zwitserse Antroposofische Vereniging.

In aansluiting op mijn emailbericht van 5 februari over de publicatie in Anthroposophie weltweit Nr. 1-2/2014 over “Serapis” stuur ik u hierbij mijn reactie, die in het zo juist verschenen nummer van dit blad is geplaatst.
I

Met vriendelijke groeten,

Rob Steinbuch

Damhertlaan 129
3972 DD Driebergen 
Tel. 0343-512491 

E-Mail  steinb@dds.nl
YYY terug naar inhoudsopgave